maanantai 24. marraskuuta 2014

Viimeinen päivä 23 vuotiaana

Tää viikko on ollut aika rankka. Maanantaina ja tiistaina kirjotin 24/7  PM:ää ja ti-ke välisenä yönä en oikeastaan edes nukkunut kun muistin että koko hommanhan pitää olla sellaisessa tietyssä muodossa ja kun muotoilin omani sellaiseksi huomasin että olin kirjottanut 2(!) sivua liikaa. Yritä siinä sitten tiivistellä kun kaikki mitä oot kirjottanut on sun mielestä erittäin relevanttia ja eikä mitään saisi poistaa ettei loppupäätelmästä lähtis ihan kokonaan pohja.

Tässä seurassa ja tilassa oon viimepäivinä hengaillut. Noi Blåsenhusin ryhmähuoneet on ehkä paras keksintö ikinä!

 photo f92b1e32-f4f7-4298-9bff-2557667383bb_zps1fd13793.jpg

Sain onneksi tehtyä ja palautettua aamulla kahdeksan aikaan. Palautus oli viimeistään vasta klo 13, ja kerrankin sain palautettua niin aikasin ettei siellä ollut muita stressaamassa ja panikoimassa. Yleensä mä olen siellä tyyliin 12.45 ja silloin siellä on himmeä lössi stressaamassa ja valittamassa kuinka huonoja niiden työt tietenkin on..  En kestä sitä sosiaalista painetta, joten tää oli itseasiassa just hyvä! Sitten ei muuta kun nopea pyöräily kotiin ja suoraan sänkyyn. Ihan kauhean pitkään en kuitenkaan saanu nukkua koska seuraavana päivänä meillä oli tietenkin seminaari. Kuka nero tekee meidän lukkarit? Koko keskiviikko menikin sitten seminaarin kimpussa ja torstaina olin koko päivän koululla kun seminaarin jälkeen piti lähteä vielä saksan tunnille.

 photo 335185ef-6f07-405a-96fb-2b50e570c2b2_zpsea29eb62.jpg

Voitteko kuvitella kuinka onnellinen olin kun tulin to illalla kotiin? Perjantaina ei sitten ollut onneks mitään koulujuttuja ja mä en oikeasti tehnyt yhtään mitään fiksua. Kävin vähän zumbailemassa salilla ja siinä se! Ja kyllä me vähän juhlittiin Elisan ja noiden jäbien kanssa.

 photo b65f33f4-cfcf-474d-9440-fca7d651e918_zps243618fe.jpg

Lauantai menikin toipuessa, siivoilessa ja pyykkäilessä. Kävin myös ostamassa koko ICA:n tyhjäks. Kaupassa ei vaan saisi käydä nälkäsenä (tai dagen efter).

 photo 74A65823-B2AE-40EC-88F2-58D2EE01CC57_zpsavn5rovb.jpg

Tänään onkin sitten pitänyt ottaa kiinni eilistä lusmuila. Myöhäsen aamiaisen jälkeen luin vähän, kävin bodypumpissa ja sen jälkeen oli pakko vielä lukea huomisen semmaan ja saksan tunnille.
Huomenna alkaa uusi viikko ja mun ensimmäinen päivä 24 vuotiaana! Jännittävää.
Ainiin, ostin itselleni synttärilahjaksi kameran! Vihdoin! Mun kännykän kameran laatu on ihan ala-arvosta ja toista kameraa en jaksa kantaa kun ei senkään laatu mikään paras ole. Mutta kohta tulee taas hyvänlaatusia kuvia, ja mun silmät saa taas levätä. Mun veli tulee ensi viikolla käymään Uppsalassa ja tuo tän (Canon EOS 600D) murun mun luokse <3

 photo c6a06423-570c-4937-8b9e-342e382693fe_zpsadd4a692.jpg

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti