torstai 13. marraskuuta 2014

PM ångest

Viimeaikoina mun paras kaveri on ollut:

   photo 8C897903-3AB0-4B56-8B33-1480F0B9A3B9_zps9fbqb7g3.png

Ja olen viettänyt paljon laatuaikaa tän kanssa:

 photo 0C94F601-5CAB-4BA0-9348-3AC87F112078_zpskfrzrpyp.png

Tähtiä mä olenkin oikeasti nähnyt tän työn kanssa...

Meidän täytyy siis kirjoittaa 10-12 sivuinen PM aiheesta joka kaikille on jaettu erikseen. Jokaisella seminaariryhmällä on oma aihealue (meillä EU-oikeus) ja siitä on vielä 10 erillaista tarkemmin rajattua aihetta joista jokaiselle on jaettu yksi. Koska meitä on about 20 henkilö saa kaksi ihmistä aina saman aiheen. Nää "rajatut"aiheet on kuitenkin vielä niin laajia että sitä joutuu/saa rajaamaan vielä lisää sen mukaan mistä valitsee kirjoittaa, eli vaikka kahdella onkin sama aihe tulee lopullisista töistä luultavasti ihan erillaiset.  Periaatteessa kiva homma mutta oman tarkan aiheen löytäminen ei kyllä ollut helppoa hommaa. Mun valmiiksi rajattu aihe oli "EU:s externa befogenheter - EU:s befogenhet i externa relationer och utrikespolitiska frågor, mikä ei ole ihan siitä helpoimmasta päästä. Asiaa ei helpottanut sekään että me ei käyty tätä aihetta läpi _millään_ seminaarilla. Ei edes pintaraapaisulla. Toisilla taas kävi tuuri ja niiden aiheita käytiin syvällisesti läpi kolmella neljällä eri  luennolla JA seminaarilla. Aika kivan etulyöntiasemanhan siinä saa kun ymmärtää pohjan täydellisesti siinä vaiheessa kun alkaa kirjoittamaan, kun taas toiset miettii viikkokausia että mitäköhän tällä otsikolla edes tarkalleen haetaan.. Noh, nyt on kuitenkin jokinlainen rajaus keksitty ja vielä pitäisi kirjottaa about puolet. Kyllä mä ensi keskiviikkoon asti jaksan redbullin ja kahvin voimalla!

 photo 17ADD1D7-C70C-4399-BB40-B14ED962A4F5_zpslek8ct82.png

Carilona Rediviva on muuten saanut kivat sateenkaarivalot ja joku vihreä laserivalokin sieltä tuli jossain vaiheessa. Tää taitaa olla osa Uppsalan Valo-tapahtumaa, josta oon ollut aika paljon juttua viimeaikoina.

 photo 1B594F67-0682-4D8E-A422-52B0B6C4839F_zpsouxnwjnr.jpg

Nyt täytyy palata töihin! Mua ahdistaa kamalasti etten ehdi tehdä tätä valmiiksi keskiviikkoon mennessä.. Täytyy kämpa på!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti