tiistai 24. kesäkuuta 2014

Black maxi dress

Käytiin eilen Hannan kanssa vähän keskustassa pyörimässä ja jubailltiin kaikkea maan ja taivaan väliltä. Rakastan sellaisia päiviä kun voi vaan olla, ei oo kiirettä mihinkään ja periaatteessa vois tehdä ihan mitä lystää. Eilinen oli just sellanen päivä. Aivan parasta!
Käytiin Stokkalla ja löysin mustan perus maximekon Minimum:lta. Oon pitkään katellut kuinka siisteiltä sellaset näyttää muiden päällä mutta jotenkin oon aina ollut sellasessa uskossa että mun päällä ne näyttäis muodottomilta jätesäkeiltä. Uskaltauduin kuitenkin kokeilemaan ja hei! Ihan kivaltahan se näytti.

Mustan värinen maximekko on kuitenkin aika perustylsä, joten lähdin miettimään asukokonaisuutta jossa siitä ei tulis niin tumma ja synkkä. Mä en ole oikeen koskaan osannut käyttää kokomustia asuja. Kaikki aina hehkuttaa kuinka kokomusta asu on niin helppo ja tyylikäs ja liibalaabaa... Mutta mun mielestä sellanen asu näyttäis mun päällä superangstiselta. Vaaleilla hiuksilla siiitä vois tulla ihan ok, mutta ei mun tummilla hiuksilla. Hennon vaaleanpunainen yhdistettynä mustaan tekee asusta heti paljon pehmeämmän ja tyttömäisemmän.



 photo Hiljattainpaumlivitetty_zpsc190ceff.jpg



Mekko - tästä  Kynsilakka - tästä Aurinkolasit - tästä Takki- tästä  Hattu - tästä Mustat sandaalit - French Connection

Toi maximekko ei nyt ihan vastaa mun omaani mutta aika lähellä toi Vilankin versio. Täytyy löytää tommoiset vaaleat sandaalit jostain! Omistan mustat mutta voi puuterinväriset olis täydelliset.

I was walking around in the city yesterday with my friend Hanna and found a black supernormal maxidress from Stockmann. I've always been skeptical about maxidresses even though it looks so good on others. I just feel that I look like a garbage bag i them myself. But yesterday I found one from Minimum that looked actually ok on me so I'm gonna give it a try. I'm thinking about combining it with sandals and a blazer that's nude/ vintage rose and a cool black hat. I can't stand all black outfits for some reason. Just feels too dark and sad, and not really my style. But bows and rose sounds more like me!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti