lauantai 13. joulukuuta 2014

Löytöjä

Mun ei ollu tarkoitus ostaa Kööpenhaminasta yhtään mitään mutta satuttiin yksi päivä vahingossa kirpparille ja tein ehkä yhden syksyn parhaimmista löydöistä. Mä oon etsinyt mustia korollisia nilkkureita jo ikuisuuden, mutta mistään ei ole löytynyt suht perus mallia jossa olis joku juttu mutta ei liikaa kuitenkaan. Ja jos on löytynyt niin korko on ollut jotain ihan säälittävää. En ymmärrä miks edes valmistetaan sellaisia pikkukorollisia kenkiä? Niistä ei tuu tarpeeks pituutta eikä ne kuitenkaan ole niin mukavat kun flat-kengät. Ihan hyödyttömät. Niin ja tietysti nilkkureiden täytyy olla myös mukavat.

Tultiin kirparille aika myöhään ja myyjät oli jo alkanu laskee hintoja kun löysin nämä kaunokaiset. Ne on alunperin ostettu Topshopista ja ne oli melko vähän käytetyt. Niissä oli enimmäkseen vain sellasta likaa mikä lähti helposti pois pienellä hoidolla. Mä kotiutin nää alunperin yli 1000 tanskan kruunua maksaneet töppöset 150kruunulla! Woho. Se tekee ehkä 20€, mikä on periaatteessa aika paljon kirpparilöydöstä mutta niin kauan kun mä oon näitä etsinyt niin ei paljoa liikauttanut. Olisin varmaan ollut valmis maksamaan  mitä tahansa jos olisin kaupasta löytänyt.


 photo IMG_3580-2_zpsc9762c13.jpg

 photo IMG_3594-2_zps8d3b06f5.jpg

Ja tadaa! Ihan kun uudet. Parasta näissä on se että ne on ihan supermukavat!

 photo IMG_3586-2_zps982fee45.jpg photo IMG_3590-2_zpsd99dd425.jpg  photo IMG_3589-2_zpsa63317ff.jpg  photo IMG_3588-2_zps5767efc2.jpg

Tein myös pari muuta aika kivaa ostosta mm. monkin farkkutakin, pari mekkoa (jotka oli tosin pyykissä kun otin kuvia), ja nämä:

 photo IMG_3665-2_zpsce41e5b2.jpg


 photo IMG_3654-2_zps615c0cfa.jpg

 photo IMG_3670-2_zpsdcc35b1c.jpg

 photo IMG_3672-2_zps38b41622.jpg

Vihaan ottaa kuvia vaatteista henkareissa kun ne ei ikinä näytä hyviltä mutta ei voi mitään.
Hauskaa viikonloppua ihmiset!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti